Bijna op weg...... - Reisverslag uit Zwanenburg, Nederland van Marjan Karelse - WaarBenJij.nu Bijna op weg...... - Reisverslag uit Zwanenburg, Nederland van Marjan Karelse - WaarBenJij.nu

Bijna op weg......

Door: Marjan

Blijf op de hoogte en volg Marjan

17 Juli 2014 | Nederland, Zwanenburg

Op vrijdag 18 juli vertrekken Carl, Piet en Marjan richting Rome. De weersverwachting is in ieder geval behoorlijk Italiaans!
We verwachten onderweg lekker te eten, mooi weer, glooiende heuvels (eens kijken of we de Alpen kunnen vermijden), veel vals plat naar beneden, leuke mensen ontmoeten................kortom we hebben er zin in.
Laatste spullen in onze tassen, Carl laadt nog een paar boeken op zijn tablet en lekker vroeg naar bed!
Morgen nog even een bak koffie ...met onze uitzwaaiers en dan eerst richting Amsterdam om onze treintickets voor de terugweg in Amsterdam Centrum op te halen (hoe bedoelen jullie nippertjeswerk?).
Helaas komt de wind uit het oosten.............maar vanaf maandag verwacht men noordenwind.
Eerst dagen rustig aan, jullie horen van ons als we aan de Sauerkraut mit bratwürst zijn.
Ciao, Carl, Piet en Marjan

• 17 Juli 2014 - 21:45

Mathijs:

Hey zusje, we gaan elkaar helaas niet treffen, maar zet hem op en veel plezier. Dikke kus Mathijs

• 17 Juli 2014 - 21:52

Cinthia:

Fijne tijd en goeie reis groetjes Cinthia en Ben

• 17 Juli 2014 - 23:22

Ben En Anja:

Heerlijke weken en reis gewenst van Ben en Anja
    PS. Een goede fietsoefening voor het sportweekend...

• 18 Juli 2014 - 09:22

Gerda:

Lieve avonturiers, goede reis veel plezier , goed weer , weinig lekke banden en etc toegewenst. We gaan jullie volgen......

• 19 Juli 2014 - 13:29

Ilse:

Vond het fijn om jullie nog even uit te kunnen zwaaien. Vol bewondering ga ik jullie tocht volgen. Geniet van alle mooie momenten onderweg. xxx

• 21 Juli 2014 - 08:40

Inge:

Lekker pizza gegeten?

Nog ff en jullie gaan aan die bratwūrst!
    Hopelijk is de wind wat gunstiger.

zet m op!

• 21 Juli 2014 - 10:33

Ard En Ingrid:

Wat een leuk kaartje vond ik in de brievenbus .. ook nog tijd voor gevonden. Heel attent!
    Geniet lekker en hopelijk heb je de zinkzalf voorlopig niet nodig.

• 05 Augustus 2014 - 21:18

Michelle: